Expertise zonder gedoe

Via een overzichtelijk stappenplan van probleem naar resulaat

Of het nu gaat om problemen met uw computer of printer, behoefte aan uitleg met apps op uw smartphone zoals DigiD, WhatsApp of internetbankieren, of de aanschaf van nieuwe apparatuur zoals een printer, televisie of smartphone, of zelfs om uitleg over uw wasmachine of magnetron: wij staan klaar om u te helpen.

Inventarisatie

Zorgvuldige hulp begint met het begrijpen van uw hulpvraag en het leren over uw huidige situatie. Samen met u zullen we het probleem of de moeilijkheden omschrijven. Bijvoorbeeld, "ik kon met mijn tablet altijd in kleur printen, maar nu doet de printer het alleen nog maar in zwart/wit."

Actieplan

Aan de hand van de diagnose stellen wij een oplossing voor. Uw tevredenheid staat daarbij voor ons centraal.

Dankzij onze brede ervaring met computers, Internet en randapparatuur zijn wij in de meeste gevallen in staat om efficiënt oplossingen te vinden. Dit bespaart ons tijd, en u dus geld. 

Uitvoering

Het oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen vraagt om veelzijdigheid: de een wil graag meekijken en leren, de ander houdt zich er liever niet mee bezig en wil dat het probleem gewoon verholpen wordt. Met beide werkwijzen zijn wij bekend, u kiest wat bij u past, wij leveren het resultaat.

Nacontrole

Als de problemen naar tevredenheid zijn opgelost, of als u naar tevredenheid bent geholpen, horen wij graag wat uw ervaringen zijn. Mocht u naderhand nog vragen hebben of nog eens opnieuw geholpen willen worden, dan staan wij opnieuw graag voor u klaar.

Wie is PChulpthuis.nl?

Mijn naam is Mark van Dijk

Van jongs af aan heb ik al veel interesse voor techniek, computers, technologie en Internet. In mijn twintiger jaren heb ik via uitzendbureau's voor diverse bedrijven gewerkt, voornamelijk als systeembeheerder, met zo nu en dan ook het maken en onderhouden van websites en email.

Van werknemer naar ondernemer

Vanaf 2007 ben ik als systeembeheerder, in eerste instantie hobbymatig, betrokken geraakt bij een Amerikaanse podcast, die is uitgegroeid tot een waar fenomeen in de VS. In de loop van de tijd is de hobby gegroeid tot werk, en ik heb een in-house  online radiostation en podcastdistributiesysteem gemaakt, verbeterd en verfijnd.

in 2023 heb ik de overstap gemaakt naar het zelfstandig ondernemerschap, met deze podcast als één van mijn eerste klanten. Iets waar ik heel trots op ben.

Nieuwe klanten, meer ervaring, meer groei

Sinds de start van mijn onderneming heb ik al een aantal projecten afgerond tot grote tevredenheid van mijn klanten. Deze zijn te vinden op de portfolio-pagina van mijn bedrijf, Mark IT NL. De getuigenissen van de makers van de No Agenda Podcast, Adam Curry en John C. Dvorak, hebben op die website hun eigen plaats gekregen.

En PChulpthuis.nl?

Sinds eind 2020 ben ik betrokken bij een christelijke organisatie. Ik houd me bezig met het verbeteren van de techniek en de ICT, en ik heb een nieuwe website gemaakt.


Tijdens mijn werk als vrijwilliger merkte ik dat steeds meer mensen mij vroegen om hulp met diverse zaken rondom apparatuur, computers, techniek en het gebruik van de mobiele telefoon. Via deze website kan iedereen eenvoudig contact met me opnemen.

Kosten

Een kennismakingsgesprek per email of telefoon is volledig kosteloos. Voor een gesprek op locatie Groningen of Winsum bedragen de voorrijkosten 6 euro. Tijdens een kennismakingsgesprek verkennen we uw behoeften en bepalen we hoe we u het beste van dienst kunnen zijn. U heeft uiteraard een bedenktijd en indien u besluit om geen gebruik te maken van verdere dienstverlening worden enkel de voorrijkosten in rekening gebracht.


Voor het uitvoeren van werkzaamheden bedraagt het eerste uur of deel daarvan 40 euro. Hierna wordt de tijd verrekend in eenheden van 10 euro per 10 minuten.


Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Wat zeggen anderen?

Marijn Bevers, Bevers Hoveniers:

Beste Mark, ik wil je hartelijk bedanken voor de mooie website die je voor ons hebt ontworpen en gemaakt! Jouw sterke kant is dat je de tijd neemt voor je klanten zodat al hun wensen worden vervuld. Marijn Bevers, bevershoveniers.nl

Pater Hugo, Sanctificium

Mark is technisch kundig, vriendelijk en snel. Wat wil je nog meer weten?

-- Pater Hugo Beuker, sanctificium.nl

Nog even dit:

In onze hedendaagse samenleving verwachten overheden en bedrijven een steeds hoger niveau van technische bekwaamheid van burgers. De digitalisering neemt toe, en meer en meer zaken moeten via het internet worden geregeld. Van het online indienen van formulieren bij overheidsinstanties tot het beheren van bankzaken; de technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Echter, deze snelle vooruitgang kan overweldigend zijn, vooral voor diegenen die moeite hebben om de technologische evolutie bij te benen.


PChulpthuis.nl erkent deze uitdaging en richt zich erop om u hierbij de nodige ondersteuning te bieden. Wij helpen u graag zodat u niet achterblijft in deze snel veranderende digitale wereld. Of het nu gaat om het oplossen van een technisch probleem, het aanleren van nieuwe digitale vaardigheden of het navigeren door complexe online platforms, wij staan voor u klaar.


Onze aanpak is discreet en professioneel; wij begrijpen het belang van uw privacy en handelen altijd met uw beste belangen voor ogen. Ons team werkt efficiënt en effectief om ervoor te zorgen dat uw digitale leven soepel en zonder stress verloopt. Met onze hulp kunt u met vertrouwen de digitale wereld betreden en benutten.

Anti-spam: Typ de karakters die hiernaast geschreven zijn
over in het tekstvak; druk op de pijltjes als deze niet goed leesbaar zijn: